Digital Toning

07. 09. 2009 | † 19. 07. 2013 | kód autora: VIB

 

By Rio
Tak, chcete digitálně naladit vaši práci? Zde, použiji oddělených tónů stejně jako hmatatelných Letratone (?) a podobné tónové archy (=tónování barev). V tom je jiná cesta "odstínu"; použitím stupnice šeda a/nebo sklonu rysu (jestli to má váš software) plus nějaké jiné ale to je další výuka. V každém případě, pouštíme se do legračního materiálu, pojďme nastartovat!
 
Především se musíte obstarat nějaké digitální obrazové tóny/odstíny barev. Tyto tóny mohou být skenované ze vzorů, původně vyrobené, nebo digitálně udělané. Ashura má uspořádanou sbírku dostupnou v naší hostující výukové části nazvané Screentone Depot. Pro více tónů je zde několik dalších míst na síti, kde si můžete vybrat nějaké tóny:
 
2. Vše o vrstvách!
Teď máte nějaké fajnové tóny a musíte mít grafický software který může dělat vrstvy. Vrstvy vám dovolí mít vícenásobné obrazy nacpané společně na jednom místě, každý oddělený od jiných, na stejném obrazu. To je stejné jako animace kde je pozadí a několik buněk na vrcholu pro znaky a triky jako mlha.
 
Software, který má tento rys je Adobe Photoshop a Corel Draw. Jsou určitě i jiné ale měli by jste být schopni vykonat stejný výsledek bez ohledu na to, který software budete používat. Budu demonstrovat jak naladit používání Photoshopu.
 
Teď už máte nějaké barvy/tóny/odstíny a hezký software, otevřete vaši kresbu v tomto softvéru. Ujistěte se, že linky jsou všechny uklizené (=nerozmazané) a pozadí je jasně bílé. Jestli jste to již udělali, otevřete váš obraz vytvořením kopie. Pro zkopírování vaší kresby právě táhněte a pusťte vaši přitahující vrstvu na papírovou ikonu (na spodní části vrstev) jak je uvedeno šípkou zde dole:
 
Teď máte uzamknutou vrstvu, můžete editovat váš obraz jako barvu. Ověřte si, zda vymažete zamčenou verzi, btw. Nepotřebuje jit ještě.
Klikněte na kouzelnickou hůlku (probodat jiskry) na vaší schránce s nářadím a vybranou oblast ve vaší kresbě barevně nalaďte. V mém případě vyškrtnu všechny bílé prostory uvnitř mé předlohy. Když vyberete oblast, kouzelnická hůlka vybere ty samé barvy. Jestli budete mít smůlu a nepodaří se vám to, tak můžete ručně použít gumu. Tady je moje dokončená vyčištěná předloha:
4. vkládání tónů
Zde jde dobrá část - vkládání tónů! Vyberte oblast, kterou chcete naladit. Já udělám oblek. Rozhodněte se jaký tón chcete použít. Otevřete lanko, kliknutím na vaší schránce s nářadím (šíp), a vlečte a snižte to přes vaši kresbu. Jestliže to není pod vaší kresbou, táhněte a pusťte tónovanou vrstvy dole.
 
Příklad: Ashura: mramorový tón užívaný pro oblek:
5. úprava tónů
Pohybujte vaším tónem kolem dokud ho nemáte umístěný na správném místě. Jestli váš tón překrývá další oblast, kterou chcete vybarvit vymažte nadměrný tón s gumou (nástroj). Pokračujte ve vkládání tónů, umístěte je a vymažte nějaký nadbytek; do té doby, než budete mít všechny tóny, které chcete mít ve vaší kresbě.
 
Příklad 1: Mazající vlasový tón....
Příklad 2: Všechny tóny byly přidané =)
 
 
 
 
6. Dokončujeme
Přidejte hlavní náměty a zastínění CGing ve vhodné barvě přes tón. Ověřte si, zda děláte barvy na další vrstvě a ne na tónové vrstvě samotné. Jestli to tak děláte tak vymažete tón jinak si tak vytvoříte hodně problémů - zvláště jestli jste se zmýlili.
 
 
Tady je to, co jsem udělal pro můj příklad:
 
Odstíny: Rozhodl je se ztmavit odstíny ale chtěl jsem aby byli trochu viditelné tak jsem použil 40% neprůhlednost - kartáč.
 
Vlasy: Původně, bylo předpokládáno, že to bude mít středně porostlé vlasy ale změnil jsem svůj názor a vlasy jsem zesvětlil.
 
Další: Vymazal jsem nějaké další bílé oblasti okolo jeho nosu, ucha, brady a pod jeho čelistí.

Zobrazit další články tohoto autora

Další články z rubriky sex

Související články

Copyright © 2008-2017 Hups.cz. Všechna práva vyhrazena.